26. 11. 2018.

ODBORU IZ ŽEPA SVIM PRIPADNICIMA IZ ŽEPA 1994

Glasnik Islamske zajednice 1994

Sarajevo, 1. džumade-l-ula 1415. h.g. 6. oktobar 1994. g.

ODBORU ISLAMSKE ZAJEDNICE ŽEPA SVIM PRIPADNICIMA ISLAMSKE ZAJEDNICE ŽEPA

Uvažena braćo i sestre, ponosni Žepljaci!
Imam izuzetnu čast da Vam se obratim ovim pismom i da vam u ime cijele Islamske zajednice, Rijaseta i svoje lično izrazim najdublju zahvalnost za vašu herojs­ku žrtvu koju činite za našu uzvišenu vjeru i časnu domovinu Republiku Bosnu I Hercegovinu. Žepa i Žepljaci su ponos i dika Bosne, obraz svih Bošnjaka. Hvala Allahu, dž.š., što ste svjesni puta kojim idete i što cilj koji je zacrtan ni po cijenu ži­vota ne zanemarujete. Inšallah, mi Bošnjaci smo na putu da, bez ikakve sumnje, dođemo do svoga cilja, do slobode. Ona je izvjesna! Borba vaših heroja je zadivila svijet. Ona je postala legenda, nadahnuće svim borcima širom Bosne.
Mi znamo šta ste do danas podnijeli, kakvim ste iskušenjima izloženi i kolika su Vam stradanja. Međutim, znamo i to, da Vaše žrtve nisu i neće biti uzaludne. I zato, u ime Allaha, i u ime časnosti i slobode naše Bosne, jedine nam domovine, nemojte stati, nemojte se pokolebati, nemojte ničim pomutiti ciljeve naše borbe. Mi ćemo porušene džamije ponovo izgraditi a šehidi će nam biti uzor u životu, jer oni nisu mrtvi, kako je Allah, dž.š., rekao u Kur'anu. Vodite računa o porodicama šehida, o invalidima, o jetimima, o starijima, o slabima i ugroženima. Samo zajedničkim snag­ama moći ćemo ovom zlu, koje nas je snašlo, stati ukraj. Agresor nas želi uništiti samo zbog toga što smo Bošnjaci, što smo pripadnici islama. Ali, Allah određuje pobjednika. Pobjeđuju oni na čijoj je strani On. Zbog toga se nemojte pokolebati, ne­mojte stati, nemojte izgubiti nadu. Ako budete međusobno složni, solidarni, ako se budete međusobno uvažavali i brinuli se jedni o drugima, nikakva sila vam neće biti ravna. Ja znam da ste takvi, pa govorim ono što znam, kao da vas gledam i kao da ovog momenta pred vama stojim. Ponosan sam što sam reis takvim ljudima. Ja sam danas najmanji reis najvećem narodu, sve heroju do heroja. Neka Ti je, Allahu, hvala na tome.
Mislimo na vas i činimo što možemo da Vam pomognemo. Ovih dana pokušavamo da vam pošaljemo islamske literature. Nadam se da ćemo uspjeti.
Uvaženi Žepljaci, izražavam vam iskrene selame i činim dovu Allahu, dž.š., da vam olakša i dušmane porazi. Primite selam od svih muslimana izvan Žepe.
Es-selamu 'alejkum ve rahmctullahi ve berekatuhu.

Reis-l-ulema
Prof.dr. Mustafa Cerić

Nema komentara:

Objavi komentar