23. 08. 2017.

Sestre Čohodar




Od đaka pješaka do akademika
Vlatko Doleček

NADARENI STUDENTI
 
Vod samog početka svoje profesorske karijere posebnu pažnju posvivao sam nadarenim studentima. Tako mi je, jednom prilikom, moja sestra Vlasta, koja je bila profesorica u Srednjoškolskom centru u Rogatici, rekla: Vidjećeš kakve će ti učenice, dvije sestre Čohodar, dogodine doći na tvoj fakultet!. Moram priznati da sam to primio s malom dozom nepovjerenja, jer sam se već bio naslušao kako su neki u srednjoj školi bili odlični učenici, a to nisu pokazali i na studijama. Međutim, ovaj put moja sestra je bila potpuno u pravu. Kada su sestre Maida i Nahida Čohodar došle na n fakultet, već su na prvom ispitu kod mene iz predmeta Kinematika, na pismenom dijelu ispita, dobile čistu desetku, a njihove pismene radove, zajedno s rezultatima ostalih studenata, istakao sam na oglasnu ploču, da bi svi vidjeli kako su njih dvije rijile taj ispitni zadatak.

Jedna od sestara, Maida, poslije diplomskog je i magistrirala, a potom je, pod mentorstvom kolege profesora dr. sc. Vjekoslava Damića, uradila doktorsku tezu na temu Modeliranje i simulacija robota s fleksibilnim člancima primjenom bondgrafova. Doktorat je branila pred komisijom u kojoj je bio i akademik Božidar Matić, današnji predsjednik ANUBiH. Ja sam bio predsjednik komisije. Koleginica Maida Čohodar danas je veoma uvažena profesorica Minskog fakulteta u Sarajevu.
 







Nema komentara:

Objavi komentar